Post by creamasevumti on Feb 18, 2022 20:24:12 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack med ubegrænset point ▞▞▞
▞▞▞ My Home Design - Modern City 2022 version ▞▞▞
Samme som alle andre spil! Det burde have mange flere muligheder for design, måske daglige præmier og belønninger som boosts eller point og chancer for at vinde specielle designgenstande. Pointsystemet skal give flere point for specielle spillebrikker.
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det ikke har flere annoncer, og det har et meget sjovt spil for børn
Spillet er interessant, men spillet når du når 60'er-niveauet opad, får du ingen penge til at sørge for husets dekorationer
For mange annoncer. Spillet er ok, men annoncerne er bare for irriterende.
Jeg plejede at nyde dette spil, og nu viser det sig kun en fejl og vil slet ikke lade mig komme ind på det. Jeg afinstallerede og geninstallerede, og intet er ændret. Kan stadig ikke komme ind på det
VÆR OPMÆRKSOM OG VÆR FORSIGTIG! Jeg nød dette spil, indtil jeg betalte for kreditter, som jeg ikke modtog. Jeg har kontaktet udviklerne, men de har valgt at ignorere mig. Mit forslag...spil spillet, men giv dem ikke penge!
Crazy Kitchen: Cooking Game Arcade pswg
så mange pauser mellem skærme, spild tid på annoncer, du ikke kan lukke uden at lukke spillet
Spil mit hjem design spil dig vores modellering spil og meget interessant spil
Jeg elsker spillet, men det eneste, jeg ikke kan lide ved det, er, at der ikke er nogen belønning efter at have nået niveauer som andre match 3-spil, som jeg selv spiller belønning, når jeg logger ind som de andre...
Dette spil startede fantastisk med fantastisk design og grafik ... men så startede annoncerne ... og det er latterligt ... Jeg har aldrig spillet et spil med så mange annoncer. Jeg gav den 1 stjerne udelukkende på grund af annoncerne.
Appen bliver ved med at sige, at forbindelsen er mistet, selvom du allerede er tilsluttet, og dit WiFi-signal er stærkt, jeg håber bare, at dette ville løse sig, fordi appen er virkelig fantastisk.
Jeg er på niveau 210 Jeg ELSKER dette spil, jeg håber, det forbliver sådan, jeg har endnu ikke brugt en krone BEDSTE SPIL NOGENSINDE
Dette er det eneste spil i denne telefon, der er rimeligt, alle andre spil er ubrugelige, fordi de hænger, når jeg spiller dem, men dette spil er bare perfekt til mig og min familie. Det hjælper os med ideer til, hvordan vi kan designe vores nye hus i USA. Jeg elsker bare den måde, den er perfekt for mig. Du kan også downloade den
For mange annoncer!! Afinstalleret på grund af dem. Selv når du taber et spil, skal du se en annonce, før den giver dig mulighed for at prøve igen. Mest irriterende spil nogensinde!
Denne app er lige hvad jeg havde brug for. Jeg er en af dem, der kan lide at designe ting. 100000/10 anbefales
Jeg har ikke brugt nogen ædelstene, men det bliver ved med at skrabe væk på dem! Plus det er dit typiske match-3 spil!! De fleste accenter fungerer ikke godt med designet! Ville NOGEN VENLIGST skabe et designspil, hvor jeg har FULDSTÆNDIG KREATIV KONTROL?!? Hvis jeg vil flytte et vindue, så riv en væg ned, hvad som helst, jeg kan!!! #Afinstalleret
det er godt, men vi er nødt til at spille minispillet for at tjene penge 😳
My Home Design - Modern City פאזל moir
My Home Design - Modern City თავსატეხი yck
Det vil det ikke😠det er kedeligt.....
Interessant spil for børn. Det bygger deres kreativitet.
Jeg elsker det, det er så sjovt, og når jeg keder mig, gør det mig inchristid til det, det giver mig plads, jeg har det så sjovt 😊
Jeg kan rigtig godt lide spillet fordi at jeg elsker at designe huse og værelser.
Wow💯💯😘 så dejligt, jeg anbefaler alle at installere denne app, især hvis du vil bygge et dejligt hus 💗🌃🌃
Såååå mange annoncer...det er fuldstændig irriterende. Derudover er indretningen super dyr, så du bruger mere tid på at spille spil på at prøve at tjene penge end på at dekorere
Denne app er fantastisk, men forfærdelig tilføjer, at det er det eneste dårlige ved det!!!!!♡♡
Den halter. Det er hundekoldt. Bare dumt.
Jeg elsker dette spil, niveauerne er ikke så svære, og det er virkelig sjovt at spille 💖💖👌👍👍
Jeg kan godt lide dette spil, men slikspil involverer dette spil, jeg kan ikke lide slikspil
det tog 2 dage at downloade og alt i alt er det så dårligt til at indlæse! så lad være med at downloade dette spil, det tager vores tid!!
Det nye borddesign er helt forfærdeligt. Det gør ondt i øjnene. Venligst gå tilbage til det gamle design.
dette spil er sjovt hindi kedeligt
Starten var god. Efter et stykke tid, da jeg gennemførte 2 niveauer, er der ingen vej til at gå næste niveau, og jeg sad fast i. Da jeg forsøgte at købe sparegrisen, blev mine penge debiteret på min konto, men de blev ikke solgt...meget dårlig oplevelse
Det er godt, men jeg er ikke i stand til at låse niveauerne op, selvom jeg har 10000 mønter, hjælp mig, hvordan kan jeg låse op for disse niveauer. Jeg har nået op til 2 begivenheder, tredje begivenhed er gennemført, men den låser ikke op, den fjerde, hjælp mig...... ................................................, ...................
Kedelig. Og spillet blev ved med at gå ned. Afinstalleret!
Perfekt!!! Det bedste spil nogensinde!!!!!!
Fantastisk spil, det er sjovt Elsker at vinde mønter til at designe værelserne, elsker hvordan du kan prøve tre, før du beslutter dig.
For at dekorere skal du bruge point, for at få point skal du spille et matchende spil, og det giver dig ikke nok mønter til at få ET spil, hvis du ikke vinder minispillet, skal du se en tilføjelse og hver gang du går fra at spille minispil tilbage til spil er der en anden annonce!!!! Efter hver ting du gør er der en annonce!!! Alt for mange annoncer til mig. Farvel
Det er et dejligt nemt spil, men pengene løber hurtigt tør
Det er så dårligt, jeg anbefaler det ikke, fordi 1. det har for mange annoncer 2. det er kopien af CANDY CRUSH den eneste forskel er, at du kan vælge møbler 3. det er svært at tjene penge og alt er dyrt 4. det gør ikke har mange valgmuligheder 5.det er kedeligt 6.annoncerne er for lange 7.Der er mange spil ligesom dette 8.intet er tilpasset 9.det tillader dig ikke at lave vores eget hjem 10.det er ikke et officielt spil, det er kopieret af andre spil
Det er et fantastisk spil, men du bliver hængende på et niveau, og du kan bare ikke bestå det. Alt er for dyrt, og du får ikke nok hjælp til at klare de højere niveauer. Du mistede en stjerne for det. Hvis du anvender mine forslag, downloader jeg igen.
Belønningen efter at have fuldført rummet burde være mere. Varerne koster for meget, for at belønningen er så lav.
Jeg elsker spillet, men der er ikke mange niveauer i det, sæt SE flere niveauer i det
My Home Design - Modern City Puzzle bos
Tak for børn, skal du fortælle ham, at ven- og svarsession med alle andre i mødet blev afholdt på møderne med alle skal være
My Home Design - Modern City Hjernegymnastik jbmy
Spillet er godt. Men jeg er såååååååå rasende over annoncerne. De er ovvveeeerrrr seksualiserede og upassende. Jeg sletter det på grund af de forfærdelige annoncer. Hvordan kunne du lade disse annoncer være i dit spil, der spilles af børn. Du skal være ansvarlig. Det er ikke passende for voksne, hvad med børn. Hvis du bekymrer dig om dine børn, skal du ikke downloade det, før de gør noget ved annoncerne. Når du spiller, kan du ikke springe over seksualiserede annoncer over eller rapportere det. Jeg er så vred 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Jeg elsker dette spil, der er byg nogen annoncer, og du kan få super sød fruniture
Det er et meget flot spil, jeg elsker de smukke rum, du får skabt, og jeg nyder at skabe de smukke rum
hvorfor er det 530$ for en plante, men ikke 75 eller 250 mest. for meget . da jeg var færdig med værelset, vandt jeg 100$. for pokker nah .unfair ingen flipping måde jeg arbejdede hårdt på 100000000$ bare for at vinde 100$ åh vandt 2/5, men jeg vil stadig spille i tilfælde af en opdatering, det vil jeg ikke gå glip af
God app, men kun én ting er, at vi hele tiden har candy crush-spil som tænk, hvilket er meget kedeligt, prøv at tage et andet spil bedre end candy crush i spillet, andet spil er meget godt, fordi jeg elsker at dekorere hjemmet i det virkelige liv og hjulliv og spilliv også
Dette spil er sådan en hovedpine. Alle tingene er meget dyre. Der er for mange annoncer. Hvis jeg mistede diamanter, kan jeg ikke købe dem ved at spille spil.
Denne app er så dårlig, hvordan den nogensinde er lavet, den er en fuld og stor fuld, den tager så lang tid at starte, og jeg vil ikke spille candy crush for 💰 penge, og hvis du tænker på at downloade dette heroppe som sådan en fjols Tænk ikke på damen med dette er det værste spil nogensinde, tør du ikke trykke-på-spil, du vil hellere downloade ROBLOX det er meget meget bedre 558 procent bedre end dette boligdesign, og hvis du ikke vil have boligdesign, kan du download hellere det nye boligdesign, og det tvinger mig til at vurdere held og lykke
Opdater det, og lav en mulighed for, at vi kan gemme vores fremskridt...det vil være en skam...at miste alle de fremskridt, vi har haft indtil videre..når vi skifter telefon